:)

معلوم نیس زندگیه یا مسخره بازی

:)

معلوم نیس زندگیه یا مسخره بازی

:)
دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
منوی بلاگ







تنهایی بهم نمیاد نگو نمیفهمی منو حیفه بیدار شو
رفتی تو گفتم بت خوب میشه فقط زندگی با تو
تنهایی بهم نمیاد تو هم دلت سیاست حیف
عشقو خواستم من منو عشق نمیخواستش
برگرد تا باشیم دور هم یکم
به خوشبختی بی تو دو دلم یکم
از فردای بی تو متنفرم
از فردای بی تو متنفرم
وقتی کنار منی قلب من
یه وقت راهتو نگیری به سمت در
از فردای بی تو متنفرم
از فردای بی تو متنفرم
سخته واسه من میشی رفتنی هی
با تو گرمه دستام میری سردم میشه
چرا این روزا اینجوری عجیبه ها
بگو دیوونه چرا شدی غریبه بام
بگو
بگو
برگرد تا باشیم دور هم یکم
از فردای بی تو متنفرم
وقتی کنار منی قلب من
یه وقت راهتو نگیری به سمت در
از فردای بی تو متنفرم
از فردای بی تو متنفرم
برگرد تا باشیم دور هم یکم
به خوشبختی بی تو دو دلم یکم
از فردای بی تو متنفرم
از فردای بی تو متنفرم
وقتی کنار منی قلب من
یه وقت راهتو نگیری به سمت در
از فردای بی تو متنفرم
از فردای بی تو متنفرم

مسعود روح نیکان/از فردای بی تو متنفرم
.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ 

نگران حال منی با خودت میگی چی میتونه باشه یعنی
جز عشقی که بوده و در رفته هر هفته رفته و برگشته
الان دیگه نیست اون که یکم خنثی شدم و بی جون
یادم بره کاش چی شده و کی بود یادم بره کاش
نخواه منو بدونی که خوب نیستم منو دنیا بازی دادیم همو اون بیشتر
فقط گریه نکنیا فقط گریه نکنیا
پسره تو دلش یکی جا مونده تو خاطراتی که همیشه باهاش بوده
فقط گریه نکنیا فقط گریه نکنیا
دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکان فقط گریه نکنیا با لینک مستقیم
من خیلی شبیه حرفامم تو نمیتونی مث من باشی 
تصویرمو قاب نکنی تو ذهنت علاقتو ندی به یه نقاشی
نخواه منو بدونی که خوب نیستم منو دنیا بازی دادیم همو اون بیشتر
فقط گریه نکنیا فقط گریه نکنیا
پسره تو دلش یکی جا مونده تو خاطراتی که همیشه باهاش بوده
فقط گریه نکنیا فقط گریه نکنیا
تصویر مو قاب نکنی تو ذهنت علاقتو ندی به یه نقاشی
نخواه منو بدونی که خوب نیستم منو دنیا بازی دادیم همو اون بیشتر
فقط گریه نکنیا فقط گریه نکنیا
پسره تو دلش یکی جا مونده تو خاطراتی که همیشه باهاش بوده
فقط گریه نکنیا فقط گریه نکنیا

مسعود روح نیکان/گریه نکنیا

.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ ★.★_| |_★._| |_ 

دستاتو میگیرم
صداتو میشنوم
تو پیشم هستی
ولی بیشتر از این
نگران اون روزم که تو دیگه رفته باشی
این تقدیر ماست شاید دست ما نیست
آره دست ما نیست
نگران اون روزم که تو دیگه رفته باشی
این تقدیر ماست شاید دست ما نیست
آره دست ما نیست نه نه
نگران اون روزم که تو دیگه رفته باشی
کجای راهیم که‌ من حس‌ کردم گمم
میخوام‌ ا همه بچه بازیات بگذرم‌ کلن
نه واسه این خوشگلی فقط
واسه که میشناسی منو بهتر از خودم
نمیخوام پودر بشه پولم
خودمو به زور بچپونم
تو دنیات بزن سلامتیو
جوری که لیوانا خورد بشه تو هم
میچرخه میچرخه میچرخه میچرخه میرسه نقطه ی صفر
بطری و اتاقو عقربه کارمارو میبینی لخت بشه کی
تو منو وحشی میخوای‌ که بچسبه بهت فقط سیگار بعدش
باید بریم تا ببینی یکیمون اون یکیو چیکارش کرده
این تقدیر ماست شاید دست ما نیست
آره دست ما نیست
نگران اونروزم که تو دیگه رفته باشی
این تقدیر ماست شاید دست ما نیست
آره دست ما نیست
نگرانه اون روزم که تو دیگه رفته باشی
هیشکی تو‌ نمیشه واسم
بدون اینو
با هیچی پر نمیشه جاتم
میخوام بمونی تو
بمونی تو
پ بدون اینو
با هیچی‌ پر نمیشه جاتم
زمان اینو ثابت میکنه
کی کیا یادت میکنه
یه موقع‌ها یه حرفایی هست که یه آدم عادیو عاشق میکنه
هه
مگه کم الکیه
درکت کنه وقتی حرف نزدی بش
ولی من همیشه ترسم ا اینه
که جای رژت کم کم ا گردنم میره
الان زخم لبام ا حرصای خودمه
زنده میزاره چشمای تو مگه ؟
شاید سلامتی جفتمون برم
یروز تنهایی پیکارو دو دفعه
هستم هستی بزن مست الک شیم
بعدم هرچی بگم سخت بفهمیش
سر میکنیم با مغز ردی
تا ببینیم رو چی میره دست تقدیر
این تقدیر ماست شاید دست ما نیست
آره دست ما نیست
نگران اون روزم که تو دیگه رفته باشی
این تقدیر ماست شاید دست ما نیست
آره دست ما نیست
نه نه
نگران اون روزم که تو دیگه رفته باشی

دست ما نیست/اکتاو





نظرات  (۴)

۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۴ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
پرتگاه خاطرات

قلب شیشه ای

ارامـ جانــ

اینا بع ذهنم رسیدع ....تو چیزی درنظر نداری واس اسمـ وبت!؟


پاسخ:
اینا خیلی قشتگن ولی حس میکنم برا این وب خوب نیس
ن چیزی ب فکرم نمیرسه :(
۱۳ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۸ پریسا سادات ..
:))
پاسخ:
:))
۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۶ علی علیزاده
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
ببینید
پاسخ:
سلام دنبال شدید :)
۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۷ استاد بزرگ
:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی